Alkaa pikkuhiljaa kyllästyyn siihen että heti kun mä vähänkin sanon jollekkin jotain jostain asiasta mistä mä oon erimieltä ja musta se on väärin niin heti pitää alkaa vittu oleen sellanen sarkastinen pissis paska. Ja muutenkin kauhee vittu ku ei voi järkevästi puhua ettei tulis heti sellasta paskaa.  Miks kaikkien teinien pitää olla sellasia vitun ärsyttäviä ja jos ei tykkää ihmisestä niin ei edes yritä tulla toimeen..

Vittu kertokaa nyt mitä hienoo on olla tollanen kaksnaamanen pissis -.-

Sanoisitte vaan suoraan jos teillä on jotain mua vastaan. Ja pitää puhua sitä vitun paskaa mun selän takana. Sanoisitte vittu suoraan mutta ei kun pitää olla tollasia vitun hienoja kaksnaamasia paskapää idiootteja. Te ette ymmärrä mistään mitään. Miks pitää esittää niin kovaa ja olla niin ihq ja kaikkea. Ja ihan kun en tietäis että te puhutte musta paskaa selän takana. Mä tiedän tasan tarkkaan mitä te ootte musta puhunu. Ja sitä ollaan sitten niin kavereita ja ei olla.

juu vittu moi näkemiin.


Tän kun saisin sanottua vielä niin olisin onnellinen.