Aivan ihanaa kun pikkuveli piikittelee siitä että jätin opiskelut kesken.
Ei pahemmin tuo jalkine ala kiinnostanut. Ja nytten palasin sitten kotiin joku viikko sitten.
Siskonkaan luo en saanut jäädä asumaan kun sen mies ei enään jaksanut mua eikä mun purkauksia.
Meinaan ongelmia tunteiden ilmaisussa ja oon muutenkin niin äkkipikainen luonteeltani.
Että tällästä.Ja nytten joutuu kestämään pikkuveljeä joka on nytten yhdeksännellä ja mua vuotta nuorempi.
Mikä into senkin on aina olla ilkeä ja kaikkea. Mun pitäisi osata vain olla välittämättä luultavasti.
Ainakin se on ennen tehonnut. En saa noteerata mitä se aina sanoo vaikka tekis mieli hakata se..


Hitto mulla on tapana aina harrastaa tätä yö kirjoittamista. Noh ei kai siinä mitään.
Eikä mulla muuta nytten. Saatan kuitenkin tulla kirjoittamaan jonkun kahden aikaan taasen jotain.
Nyt huvittaa vaan  valvoa ja saa nähdä kauan jaksan.Voisin taas vähän lainailla äiten kännykkää ja soittaa poikaystävälle kun tuo omasta saldo loppui. Keh

kuittaa rachel